آمار
تبلیغات کلیکی سامانه گوگل پلاس و افزايش بازديد
چتروم جرقه ايراني باكس كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول
نکاتی برای نگهداری موهای چرب
گروه اينترنتي جرقه ايراني
گروه اينترنتي جرقه ايراني

نکاتی برای نگهداری موهای چرب






موهای چرب، چسبان، کدر، ناخوشایند و واقعاً دردسرساز هستند! و شستشوی مرتب آنها، که به نظر می‌رسد طبیعی ترین واکنش باشد، شرایط را باز هم بدتر می‌کند.

با این حال راه حل هایی برای این موهای چرب و بخت برگشته وجود دارد ….

موهای چرب:
اگر موها چرب باشند، به این علت است که غدد سباسه بیش از حد فعال هستند. فعالیت طبیعی این غدد، ترشح لایه ای از چربی برای محافظت از پوست در مقابل تهاجمات است. زمانی که این غدد از کنترل خارج می‌شوند و بیش از حد فعالیت می‌کنند، تمام طول موها چرب می‌شوند.
بنابراین برای بهتر کردن شرایط، همه به شستن عمیق موها اقدام می‌کنند. اما این کار اشتباه است، هر گونه حمله ای به پوست، غدد سباسه را تحریک می‌کند و آنها هم به نوبۀ خود فعالیت شان را دو برابر می‌کنند .

شامپو زدن : تکنیکی مناسب برای مبارزه با موهای چرب
بسیار شنیده می‌شود که بهترین راه حل برای موهای چرب، استفاده از شامپو است. فرمول های مخصوصی می‌توانند مفید باشند، اما حواس تان باشد، آنها هم مانند محصولات فعال دیگر، نباید بیش از حد مورد استفاده قرار بگیرند. ترجیحاً یک شامپوی روزانه، با PH خنثی را جایگزین کنید.

روشی که با استفاده از آن موهای تان را می‌شویید، نیز در چرب شدنش مؤثر خواهند بود. اگر موهای چربی دارید، این چند توصیۀ مهم برای شامپو زدن را به خاطر داشته باشید:

1 - ماساژ پوست سر خوشایند است اما این کار غدد سباسه را تحریک می‌کند. فقط مالیدن سرتان به آهستگی، برای تمیز شدن آن، کفایت می‌کند.

2 - “ماندن شامپو” بر روی سر بیش از یک دقیقه به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. بهتر است موها را بشویید، سپس فقط آب کشی نمایید!

کدام محصولات مراقبتی با موهای چرب در تضاد هستند؟
اولین توصیه این است که از خیر این محصولات بگذرید. محصولاتی برای جلوگیری از پیچ و تاب خوردن، صاف شدن، و یا کمک به به فر شدن مو، اغلب حاوی موادی هستند، که یک لایۀ نازک چربی از خود به جا می‌گذارند.
در عوض یک سری از محصولات با فرمول های ویژه، به عنوان نرم کننده برای موهای چرب وجود دارند. آنها بدون سنگین کردن، از موها مراقبت می‌کنند و حاوی موادی هستند که تولید سبوم را تنطیم می‌نمایند. اما حواس تان باشد که بعد از مصرف آنها، موها را به خوبی آب کشی کنید.

اگر راه حل های 100% طبیعی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید ماسک خاک رس سبز را امتحان کنید که اپیدرم را پاک سازی می‌کند. محصولات کاملی نیز وجود دارد، اما خاک رس سبز طبیعی و بدون ناخالصی بهتر است.
کافی است آن را با کمی آب مخلوط کنید تا یک خمیر به دست آید، سپس می‌توانید آن را روی سرتان پهن کنید. توجه داشته باشید که این فرآیند، کمی پوستۀ سر را می‌ساید، به همین خاطر نباید این کار را دوباره انجام دهید.
و در آخر، عصارۀ این گیاهان نیز برای موهای چرب توصیه می‌شوند:
سدر
سرو
اکالیپتوس حاوی جوهر نعناع خشک
سرو کوهی
برگ بو
و مورد سبز
فایدۀ این عصاره های طبیعی این است که حاوی مواد مراقبتی نیستند: فقط کافی است عصارۀ این گیاهان را به آخرین آب آبکشی موهای تان اضافه کنید.
چند قطره عصارۀ گیاهی را در یک بطری یک لیتری که پر از آب شده، بریزید، سپس به خوبی تکانش دهید تا مخلوط شود سپس آن را روی تمام موهای تان بپاشید.
 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:نکاتی برای نگهداری موهای چرب,
ارسال توسط سعيد كريمي

آرایشی مخصوص چشم های قهوه ای



انتخاب آرایشی که برازنده رنگ چشم‌هایتان باشد، باعث کوچک‌شدن دایره وسیع انواع آرایش‌ها می‌شود و چهره شما خاص، زیبا و بی‌نظیر جلوه می‌کند.

کسانی که رنگ چشمان‌شان قهوه‌ای است ( رنگ غالب چشم ایرانی‌ها همین رنگ است ) انتخاب سایه و رنگ پایه برای چهره‌شان، چندان سخت نیست؛ فقط کافی است مطلب زیر را بخوانید تا در جریان این امر قرار بگیرید.
برای سایه چشم باید رنگی را انتخاب کنید که زیبایی چشم شما به تمامی جلوه‌گر شود؛ رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای، صورتی، آبی و طلایی و انواع کمرنگ و پر‌رنگ همه اینها از جمله رنگ‌هایی هستند که با قهوه‌ای چشمان‌تان تقابل ایجاد می‌کنند. ته‌رنگ سرد باعث ایجاد کنتراست با گرمی ته‌ رنگ چشم‌ها می‌شود و درخشش آنها را دو‌ چندان می‌کند.

برای آنکه آرایش‌تان طبیعی‌تر به نظر برسد، سایه چشم‌ها را یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی چشمتان انتخاب کنید. البته اگر می‌خواهید نگاهی گرم و زنده داشته باشید، سایه‌ای با یک درجه تیره‌تر از رنگ چشم‌ها، کارساز خواهد بود.

برای خط چشم، رنگی را بردارید که با سایه چشم‌ها بیشترین هماهنگی را داشته باشد. تون‌های آبی یا گوجه‌ای، بهترین گزینه‌ها برای سایه‌های آبی و بنفش است.

یک خط چشم مشکی ( که به شکل سنت درآمده! ) باعث می‌شود چشم‌ها حالتی دراماتیک به خود بگیرند و چشمان قهوه‌ای شما بیشتر بدرخشند.

استفاده از ریمل سیاه نیز به باز‌شدن و درخشش چشم‌هایتان کمک خواهد کرد. با توجه به اینکه ریمل برای بلندتر و ضخیم‌تر شدن مژه‌ها ساخته شده است، به عنوان یکی از ملزومات آرایش هر رنگ چشمی، مورد استفاده قرار می‌گیرد اما برای چشم‌های قهوه‌ای، ریمل‌های مشکی باعث افزایش گرمی و شکوه سایه و رنگ چشم‌هایتان می‌شود.

بهتر است باقی آرایش‌تان در حد جزئی باشد تا فقط چشم‌هایتان جلب توجه کنند. اگر برای لب و گونه‌هایتان از رنگ‌های خنثی استفاده کنید، چشم‌های شما کانون توجه خواهند بود و زیبایی و آراستگی چهره‌تان حفظ می‌شود.

نکته یک :
برخی از ست‌های آرایشی، مخصوص چشم‌های قهوه‌ای طراحی شده‌اند و رنگ‌های پیشنهادی‌ای در آنها موجود است که انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند و سرعت انجام کار را هم بالا می‌برد.

نکته دو :
سایه‌ها و خط‌ چشم‌های براق و اکلیلی، درخشندگی چشم‌ها را بیشتر می‌کنند و چشم‌ها را درشت‌تر نشان می‌دهند؛ ضمن اینکه چهره‌ای شیک و زیبا برایتان فراهم می‌سازند.
 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: شنبه 29 خرداد 1391برچسب:آرایشی مخصوص چشم های قهوه ای,
ارسال توسط سعيد كريمي

آرایشی مناسب برای عکس گرفتن!





اگر فقط به این دلیل از دوربین عکاسی فراری هستید که در عکس ها زیبا و جذاب به نظر نمی رسید، این مقاله را دنبال کنید تا به شما بگویم راه حل مشکل شما چیست...

فارغ التحصیلی ، ازدواج ، تعطیلات؛ عکس ها پشت سر یکدیگر.
اگر فقط به این دلیل از دوربین عکاسی فراری هستید که در عکس ها زیبا و جذاب به نظر نمی رسید، این مقاله را دنبال کنید تا به شما بگویم راه حل مشکل شما چیست.
ابتدا، به این فکر کنید که معمولا در چه زمان و چه مکانی مجبور هستید که عکس بگیرید.
اغلب نور فلاش دوربین آرایش چهره شما را بیشتر نشان می‌دهد، پس از فلاش دستی استفاده کنید.یک کرم پودر یا پنکیک خوب و مناسب پیدا کید تا قبل از عکس گرفتن کمی زیر چشم ها و روی بینی تان بزنید تا تیرگی های زیر چشم و قرمزی و براقی بینی تان را بگیرد.
وقتی در آتلیه عکس می گیرید، نور فلاش ممکن است شما را رنگ پریده نشان دهد ، پس یک کرم پودر و پنکیک خوب اینجاست که به کمک شما می آید. از پنکیک هایی که حاوی دی اکسید تیتانیوم هستند خودداری کنید، چرا که باعث می شوند شما بیشتر رنگ پریده به نظر برسید،‌ از پنکیک هایی استفاده کنید که مایل به صورتی هستند. ( پنکیک هایی که متمایل به رنگ زرد هستند نیز اغلب رنگ طبیعی دارند).
برای داشتن آرایشی مناسب عکاسی تا آخر مقاله با ما همراه باشید:
- گلگون کردن گونه ها و چهره شما را زیبا می کند اما ممکن است در عکس زیادی چرب و روغنی به نظر برسید. از مرطوب کننده نیز استفاده نکنید. اگر پوستی چرب دارید،( در قسمت بینی یا پیشانی) می توانید قبل از اینکه پنکیک بزنید چربی صورت تان را با لوسیون ضد چربی بگیرید.
- از رنگ های گرم در پودر آرایشی تان استفاده کنید. برخلاف عقیده عموم، رنگ های مات در تصویر دیده نمی شوند و اگرپودر مناسبی نزنید پوست شما گچی و بی حالت خواهد بود.
- اگر یک تاب نیم تنه به تن دارید، رنگ صورت و گردن و بالاتنه تان را با هم چک کنید تا هماهنگ باشند. استفاده از رنگ های برنزه آسان ترین راه برای یکدست کردن پوست شماست.
- برای فلاش دوربین چهره شما را خراب نکند، از رنگ های بسیار روشن در رژتان استفاده نکنید. همچنین رنگ های پرتلالو و زننده را برای سایه چشم تان انتخاب نکنید. هر دو اینها نور را منعکس کرده و باعث می شوند چهره شما در عکس چرب و روغنی به نظر برسد. البته اگر از سایه چشمی که شاد و براق باشد به مقدار کم استفاده کنید در عکس جلوه خاصی خواهد داشت. اما این سایه ها نباید رنگارنگ باشد.
- از خط لبی استفاده کنید که همرنگ رژ تان باشد. مراقب باشید وقتی رژتان را می زنید قسمتی از خط لب تان پاک نشود.

- یک نفس عمیق بکشید اگر عصبی هستید و استرس دارید، مطمئن باشید این حالت در عکس تان مشخص خواهد شد. بین گرفتن عکس ها، چشمان تان را ببندید و تمرکز کنید و ریلکس باشید. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول

ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 8 خرداد 1391برچسب:آرایشی مناسب برای عکس گرفتن!,
ارسال توسط سعيد كريمي

۷ حقیقت آرایشی


ما در طول روز از محصول های آرایشی بهداشتی مختلفی استفاده می کنیم بدون آنکه دقیقا درباره ویژگی ها و عوارض آنها چیزی بدانیم. شاید سوال های بسیاری در مورد محصول های آرایشی بهداشتی در ذهن شما وجود داشته باشد؛ سوال هایی مانند اینکه استفاده از اتوبرنزه ها برای پوست مضر است یا نه؟ کرم های لاغری واقعا تاثیر دارند؟ در این مطلب به برخی از سوال های رایج در مورد محصول های آرایشی بهداشتی پاسخ داده شده است...
۱.استفاده از کرم های لاغری موثر است؟
به دنبال مصرف موادغذایی، بیش از حد نیاز، سلول های چربی (ادیپوسیت ها) بزرگ و تکثیر می شوند تا بتوانند چربی ها را درون خود ذخیره کنند. این سلول ها زیر پوست و بین اندام های داخلی جمع می شوند و تشکیل بافت چربی می دهند. کرم های لاغری از ذخیره چربی در بافت چربی زیر پوست پیشگیری می کنند و حالت زیباتری به پوست می دهند. البته راه حل های دیگری هم جز مصرف کرم های لاغری وجود دارد؛ مثلا برخی از مواد مانند کافئین به خصوص وقتی صبح مصرف شوند، سوخت وساز چربی را بالا می برند. برخی دیگر مانند فلوریدزین هم که در سیب وجود دارند، به خصوص اگر عصر مصرف شوند، ذخیره چربی را کاهش می دهند. مشکل اصلی کرم های لاغری این است که باید به طور مرتب و روزانه مصرف شوند در غیر این صورت چربی دوباره زیر پوست ذخیره می شود و حالتی نازیبا به آن می دهد.

۲.اتوبرنزه ها مضرند؟
اتوبرنزه ها از مرطوب کننده و شیر و DHA (دی اکسیداستون که ماده اصلی اتوبرنزه هاست) ساخته شده اند. DHA مولکولی است که از ذرت به دست می آید و در سطح بدن در تماس با اسیدهای آمینه سلول های پوست، باعث رنگی شدن سلول های مرده می شود. هر بار که حمام می روید، سلول های مرده می ریزند و رنگ ناشی از اتوبرنزه ها هم از بین می رود. خود اتوبرنزه ها مضر نیستند بلکه این باور که در صورت استفاده از اتوبرنزه ها نیازی به استفاده از کرم ضدآفتاب یا هیچ نوع حفاظت دیگری در مقابل آفتاب نیست، مشکل ساز می شود.

۳.چرا گاهی پوستمان سریع تر برنزه می شود و این رنگ مدت بیشتری دوام دارد؟
اواخر هر سال، دوره تجدید سلولی کند می شود و بیش از ۲۱ روز (زمان استاندارد) لازم است تا سلول های اپیدرم که اشعه UV را جذب کرده اند و برنزه شده اند، به سطح پوست برسند، بمیرند و جای آنها را سلول های تازه و روشن بگیرد. به طور کلی، پوست افرادی که به بلوغ رسیده اند، نسبت به کودکان رنگ برنزه را مدت طولانی تر حفظ می کند.

۴.چرا برخی از ریمل ها ضدآب هستند؟
فرمول تهیه ریمل هر تولید کننده ای متفاوت است. به طور کلی ریمل ها به ۲ گروه اصلی کلاسیک یا معمولی و واترپروف یا ضدآب تقسیم می شوند. ریمل کلاسیک، مخلوطی از آب و موم های گیاهی است که به آن رنگ و پلیمرهایی افزوده می شود که به آن حالتی کرمی با قابلیت کشسانی می دهد. در ریمل ضدآب به جای آب، از حلال های قابل تبخیر استفاده شده است. مزیت این نوع ریمل بر ریمل کلاسیک این است که در صورت گریه کردن یا رفتن زیر باران یا شستن صورت، پاک نمی شود و مژه ها را دانه دانه از هم جدا می کند و حالت زیبایی به آنها می دهد.
برای پاک کردن ریمل کلاسیک، آب و صابون کافی است اما برای پاک کردن ریمل های واترپروف باید از آرایش پاک کن های مخصوص که حاوی چربی و آب هستند، استفاده کرد. این محلول ها را قبل از استفاده خوب به هم بزنید.

۵.تفاوت محصول های «طبیعی» و «بیو» در چیست؟
محصول های طبیعی حاوی ترکیب های گیاهی هستند اما محصول های بیو غیر از ترکیب های گیاهی، یکی از برچسب های بیولوژیک را هم دارند و این برچسب، نداشتن مواد رنگی اسانس دار صنعتی را در آنها تایید می کند.

۶.چرا شامپوهای بیولوژیک مانند سایر شامپوها کف نمی کنند؟
بسیاری از افراد گمان می کنند شامپویی که بهتر کف می کند، اثر پاک کنندگی بهتری دارد، اما این باور اشتباه است زیرا کف شامپو موها را تمیز نمی کند بلکه مواد شوینده داخل آن است که چربی و کثیفی را از بین می برد. در شامپوهای بیو، برعکس شامپوهای کلاسیک که در آنها «سدیم لوریل سولفات» روی چربی مو تاثیر می گذارد، ماده ای به نام «تانسیو» که یکی از مشتقات شکر است، وجود دارد. این ماده به اندازه سدیم لوریل سولفات موثر است اما کف کنندگی کمتری دارد.

۷.چرا برخی از عطرها پوست را تحریک می کنند؟
برخی از ترکیب ها مانند انواع نگهدارنده ها یا روغن های گیاهی موجود در عطرها، محرک هستند. لینانول، گرانیول و سیترونلول که هر سه از ترکیبات معطر گیاهی اند، از محرک ترین مواد درون عطرها هستند که متأسفانه استفاده از آنها هنوز ممنوع نشده است. الکل نیز به ندرت می تواند باعث تحریک پوست شود. در صورتی که در اثر استفاده از عطر دچار علایم حساسیت می شوید، می توانید با مراجعه به متخصص و انجام تست آلرژی، دریابید به کدام ترکیب عطر حساسیت دارید. بهترین راه حل، اسپری عطر روی لباس است تا ترکیبات آلرژی زا با پوستتان در تماس نباشند. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول

ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 فروردين 1391برچسب:۷ حقیقت آرایشی ,
ارسال توسط سعيد كريمي

آرایش برای چشمهای گود 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 شهريور 1390برچسب:آرایش برای چشمهای گود,
ارسال توسط سعيد كريمي

مدل مو     ۲۰۰۹

بقیه در ادامه مطلب

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 بهمن 1387برچسب:,
ارسال توسط سعيد كريمي

مدل مو و ارا یش  ۲۰۰۹

بقیه در ادامه

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 بهمن 1387برچسب:,
ارسال توسط سعيد كريمي

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 1172
بازدید کل : 943785
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 2



Alternative content






Powered by WebGozar